Recenzia k filmu: Percy Jackson - Zlodej blesku

28. srpna 2010 v 10:00 | Cheryl |  Video
www.princesse-des-mots.blog.czPercy Jackson - Zlodej blesku

Takže, toto je moja prvá recenzia. Je to zrovna na tento film, lebo som ho videla ako posledný a myslím, že každý o ňom už aspoň raz počul, takýe môj názor...

Nedá s ato nazvať strhujúcim príbehom.
Opísala by som ho asi takto. Príbeh o normálnom mladom teenegerovi, ktorému sa zničoho nič obráti svet naruby, keď ho napadne jeho učiteľka. Ako čítame, tak nás napadá iba jedno. Stojí to vôbec za pozretie. K filmu nás privolajú známe mená ako Pierce Brosnan a Uma Thurman. Dokonca tam hrá aj Boromir z Lotr, ktorý neviem ako sa volá :D ale to je nepodstatné.

Na tomto filme sa mi páčilo, že sme nestrácali čas okolo tých hlúpych, zvyčajných amerických obkecov. Ako som už raz napísala, všetko sa to proste strhne a už to "frčí" ako na tobogáne. Páčilo sa mi to, ale aj nepáčilo. Keď si to porovnáme s HP (áno viem, porovnáme neporovnateľné), ale keď už tak: Ako keby to nemalo riadny dej. Film sám o sebe sa mi páčil, ale akože je chlapec, ráno sa zobudí, ide na exkurziu do múzea, kde ho napadne jeho učiteľka, musí hneď zdrhnúť z domu a napadne ho minotaur. Áno, Harry Potter si nás získaval postupne, ale aj toto je viac dielov, myslím kníh. A proste je to divné.... Priznám sa, čakala som od toho viac.

Trvalo to skoro dve hodiny, ale moje myšlienky sa stále nevracali k jednému a to, kedy to už konečne skončí. Naopak. Keď som sa prvý krát pozrela na tú časovú priamku xD a bolo tam 20 minút do konca, prekvapilo ma to a chcela som, aby to pokračovalo. Bolo to tam pocápané ako im prišlo a nemalo to poriadne hlavy päty. Naozaj je ťažké nájsť teraz nieoč, čo diváka zaujme, ale to sa fakt musíme spoľahnúť iba na staré dobré klasiky? Nemáme sa fakt už načo tešiťalebo ako to mám chápať?

Ale Logan Lerman sa mi ako hlavná úoha veľmi páčil a myslím, že vybrali dobre. Alexandra Daddario sa mi tam veľmi nehodila, takže tú by som z tade vyškrtla, ale snažila sa. To sa musí nechať, len mi príde trochu hlúpe a divné dať ako hlavného hrdinu 18 ročného herca a Alexandra má už 24.

Hodnotenie: ***

To je asi tak všetko. Ak si to niekto prečíta, napíšte svoj názor. ďakujem. :)

Trailer pod perexom